POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Zajęcia w dużej mierze mają charakter praktyczny, prowadzone są przez doświadczonych i czynnych zawodowo reżyserów oraz scenarzystów. W trakcie nauki słuchacze poznają wszystkie etapy tworzenia filmu – od pomysłu przez napisanie scenariusza do pracy na planie. Nasi reżyserzy uczą się również sztuki operatorskiej i poznają praktycznie zasady montażu nieliniowego. Na planach filmów realizowanych w szkole słuchacze weryfikują w praktyce zdobytą podczas zajęć wiedzę.
Nauka w wymiarze 530 godzin szkoleniowych, czterech plenerów artystycznych i praktyk kończy się obroną pracy dyplomowej i prezentacją etiudy filmowej. Część zajęć z produkcji filmowej odbywa się w studiach telewizji TVN.
Mamy umowę o współpracy z Centrum Technologii Audiowizualnych na mocy której nasi studenci mogą korzystać z największego studia z blue boxem w Polsce.
Pracownia dyplomowa prowadzona jest od 2 semestru I roku. Słuchacz wybiera swojego opiekuna pracy dyplomowej i przez 1,5 roku pracuje z nim rozwijając swój warsztat i realizują etiudę dyplomową. Prace dyplomowe mogą powstawać we współpracy z operatorami ze specjalności operatorsko-montażowej.
Nasi WYKŁADOWCY to czynni zawodowo specjaliści w swojej dziedzinie, to najlepsi dydaktycy i pasjonaci. Są absolwentami: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi; Wydział Radia i Telewizji im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego; Włoskiego Instytutu Fotografii w Rzymie.
Warunki przyjęcia do szkoły:
Przy podpisywaniu umowy edukacyjnej należy złożyć:
Zgłoszenia:
ul. Kapucyńska 3/3, 31-113 Kraków
tel. 12 430 05 20
e-mail: szkola@ksfilm.pl
Opłata za semestr – 3700 zł (istnieje możliwość opłaty czesnego w miesięcznych ratach np. 1 semestr = 5 rat x 770 zł).
Każdy student, może dowolnie kształtować swój profil nauczania, rozszerzając program o przedmioty z innych kierunków.
Przedmiot | 1 semestr | 2 semestr | 3 semestr | 4 semestr | WYKŁADOWCA |
---|---|---|---|---|---|
Ilość godz. | Ilość godz. | Ilość godz. | Ilość godz. | ||
język filmu | 12 | 12 | 12 | 12 | Cezary Nowicki |
historia filmu | 10 | 10 | 10 | 10 | Michał Lesiak |
reżyseria – warsztaty | 8 | 16 | 16 | 16 | Cezary Nowicki |
scenariusze, scenopisy, storyboardy – warsztaty | 16 | 16 | 18 | 12 | Daniel Światły |
praca z aktorem | – | – | 16 | 16 | Stanisław Zajączkowski |
fotografia reportażowa | 16 | 16 | – | – | Eva Hajduk |
fotografia kreatywna | 12 | 12 | – | – | Małgorzata Pióro |
produkcja filmowa | – | – | 12 | 4 | Agnieszka Sznajder |
realizacja obrazu telewizyjnego | – | – | 4 | – | Stanisław Zajączkowski |
dramaturgia | – | – | 20 | – | Jacek Porzycki |
warsztaty operatorskie | 16 | 12 | – | – | Agnieszka Szklarek |
podstawy fotografii | 4 | – | – | – | Łukasz Opaliński |
fotografia studyjna | 16 | – | – | – | Arkadiusz Sędek |
prawo autorskie | – | 4 | – | – | Jan Kurdziel |
warsztaty montażu nieliniowego | 16 | 16 | – | – | Adrian Łapczyński |
udźwiękowienie w filmie | – | 8 | – | – | Krzysztof Ridan |
pracownia dyplomowa | – | 8 | 10 | 22 | indywidualny wybór |
plenery artystyczne | 16 | 16 | 16 | 16 | |
suma godzin | 142 | 146 | 134 | 108 |