Zrób teledysk dla Męskie Granie

Konkurs Papaya Young Directors wystartował z nową kategorią – teledyski! Wyzwaniu dla młodych filmowców patronuje Żywiec z projektem Męskie Granie. Zgłoszenia do tej kategorii będą przyjmowane do 10 kwietnia!

Do tej pory konkurs wyróżniał się formułą współpracy z markami, dla których uczestnicy przygotowywali filmy reklamowe. Do grona sponsorów 6. edycji Papaya Young Directors dołączył Żywiec reprezentowany przez projekt Męskie Granie. Z okazji dziesięciolecia inicjatywy organizatorzy powołali do życia konkurs Męskie Granie Young. Dwa zwycięskie zespoły Żurkowski i Robert Cichy oprócz udziału w ogólnopolskiej trasie Męskiego Grania, otrzymają teledyski zrealizowane przez finalistów Papaya Young Directors.

Tuż po ogłoszeniu zwycięzców Męskiego Grania Young otworzone zostały zgłoszenia do Kategorii Teledysk. Podobnie jak w przypadku Kategorii Głównej konkursu, po zalogowaniu się do panelu na stronie papayayoungdirectors.com, będzie można zapoznać się z briefem dostarczonym przez Męskie Granie i zwycięskie zespoły. Jego główna idea to
Ż muzyką. Scenariusze przyjmowane będą do 10 kwietnia.

Budżet na realizację teledysku dla finalistów wyniesie 10 000 zł. Teledyski zostaną zaprezentowane na gali finałowej konkursu 12 czerwca i razem ze spotami reklamowymi z Kategorii Głównej, będą rywalizować o Grand Prix 6. edycji Papaya Young Directors. Pula nagród to 100 000 zł.

Informacje dodatkowe dla uczestników konkursu: www.papayayoungdirectors.com

 

 

© 2016 Krakowska Szkoła Filmowa im. Wojciecha Jerzego Hasa